Perşembe, Nisan 01, 2010

Halil Kurt Senden Başka Hayatım Yok Unutulmaz Dizi Muziği

Halil Kurt Senden Başka Hayatım Yok şarkısını aşağıdan dinleyebilirsiniz Unutulmaz dizisinde birbirinden güzel muziklerin yer aldığı bu muziklerin mimarları Halil Kurt ve Kıraç'ı gerçekten tebrik ediyoruz



Aldım aşkımı düştüm yollara
Deli gibi keyfim yok…tesellim yok…yoruldum…
Geçecek gibi değil bu perişan halim
Anılarım yakamı bırakmıyor
Elimden gelen tek şey anılarla avunmak
O güzel yıllar bir daha yaşanmayacak
Senden başka hayatım yok
Güneş bile aydınlatmaz sabahımı
Dünya döner durur mevsimler geçer
Yine bitmez hüsranım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.