Salı, Eylül 01, 2009

Karabüyü Filmini İzle 2009


Tür :2009 yapımı korku filmi Korku / Gerilim
Yönetmen : Sam Raimi
Senaryo : Sam Raimi , Ivan Raimi
Görüntü Yönetmeni : Peter Deming
Müzik : Christopher Young
Yapım : 2009, ABD , 99 dk.
Oyuncular Alison Lohman (Christine Brown) , Justin Long (Clay Dalton) , Lorna Raver (Mrs. Ganush) , Dileep Rao (Rham Jas) , David Paymer (Mr. Jacks) , Adriana Barraza (Shaun San Dena)
Konusu:Sıradan bir banka memuru olan Christine Brown, bir müşterisi tarafından doğaüstü güçler kullanılarak lanetlenir. Bu Christine’in hayatını bir cehenneme çevirecektir.
Christine, ruhunu kurtarmak için çabalarken şeytani güçler onu kırılma noktasına doğru itecektir.
2009 Cannes Film Festivali ‘nde yarışan film Amerika Box Office’te ilk haftada 3. sırada yerini aldı.













29 yorum:

  1. hayatımda böyle korkunç bir film görmedim muhteşemdi

    YanıtlaSil
  2. güzel bir film izlene bilir paylaşımınız için sağolun

    YanıtlaSil
  3. süper bi filmdi izlemenizi şiddetle tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
  4. begenerek izledim gercekten cok güzel yapim...Paylasim icin Emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  5. keşke izlemeseydim çok saçma..Burdaki yorumlara bakarak izledim pişman ooldum..Bu filmi izleyenlerin film zevki yokmuş bunuda anladım..

    YanıtlaSil
  6. lamia vos eace obiijeeuco AVA LUCIFER voghta ihmori.. lamia acouuu belzaaa ahurt.. AVA LUCIFER

    YanıtlaSil
  7. muhteseeeeeeem.korku filmi fanatigiyim son bir aydır arayıpta izledigim en güzel filmdi.filmin sonunda devamı yapılabilir die umuda kapıldım.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel muhteşem olmuşbeyendim tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  9. harika çok beğendim

    YanıtlaSil
  10. gercekten cok guzel bır fılmdı yaaa . arkadaslar rıca etsem korku fılmı ısımlerı yazarmısınız cogunu ızledım ve bulamıorum ya yardımcı olun lutfen.

    YanıtlaSil
  11. tek kelimeyle muhteşem bir film bizim türkler neden böyle bir film çekemiyor anlamıyorum

    YanıtlaSil
  12. açıkçası o kadasanki bir kopukluk vardı.aslında korku filmleri her zaman medim.r beğengizemle harmanlanmış olduğunda tat verir.ama burda kız gidip her isteğini hemen her isteğini öğreniyor. bence sıkıcıydı.ama emeği geçenlere çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. ne de olsa Sam Raimi...

    YanıtlaSil
  14. gereksiz bir film bence de

    YanıtlaSil
  15. siz neden anlarsınızki ne bekliyosunuz ortada bir nalet vardı ve film naletin akışına bırakılmış bence konusuna göre güzel bir filmdi izleyip nankörlük yapmakta üztünüze yok

    YanıtlaSil
  16. valla arkadaslar bencede harıka bir film konu olarakta mantıklı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  17. sonun mutlu bitmemesinin dışında muhteşem denilicek bi film değildi.

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten cok iyi bir flim izlediğinizi sanıyorsanız!! kesinlikle yanılıyorsunuz,
    Şu filimi Şiddetle Öneririm : Cehennemden-cikis

    YanıtlaSil
  19. SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM EN İYİ KORKU HATTA EN İYİ FİLM DİYEBİLİRİM BENCE KESİNLİKLE İZLENMESİ GEREKEN OLAĞAN ÜSTÜ MÜTHİŞ BİR FİLM

    YanıtlaSil
  20. yahu bu film 5 part mi 6 mi bi çözemedim gitti

    YanıtlaSil
  21. arkadaş bu kadar kötü efekt olamaz neyini beğendiniz filmin siz beğendiniz diye izledik sonuç çok kötü izleyecek olanlar efekt konusunda kalite aramasınlar

    YanıtlaSil
  22. bir korku filmi olarak mesaj verebilen tek korku filmi diyebilirim..şu ana kadar da piyasadaki korku filmlerinin tamamını izledim içlerinde sadece bu film mesaj veriyordu,anlamayan beğenmedik diyen arkadaşlar daha dikkatli izlemeliler

    YanıtlaSil
  23. Eh işte güzeldi ama benim tarzım değildi.

    YanıtlaSil
  24. cok cok ıyı kıza yazık oldu ya koca karı senın ..... :D

    YanıtlaSil
  25. fılım harıkaydı cok beyendım

    YanıtlaSil
  26. sonu kötü bitti ama film sürükleyici idi... !

    YanıtlaSil
  27. Bu Şekilde Bitmemeliydi..

    YanıtlaSil

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.