Pazartesi, Aralık 07, 2009

İzzet Yıldızhan Sen Deli Misin Dinle

Sen Delimisin albüm parçaları
1-İzzet Yıldızhan-Erzurum Yaylasıyam
2-İzzet Yıldızhan-Dağlar Verin Yarimi
3-İzzet Yıldızhan-Seni Unutmak Mı Sen Delimisin
4-İzzet Yıldızhan-Mapushane Gurbet Ele Benzemez
5-İzzet Yıldızhan-Kızıl Mavi
6-İzzet Yıldızhan-Erik Gözlüm (Çirkin)
7-İzzet Yıldızhan-Şirin Erzincan
8-İzzet Yıldızhan-Her An Herşey Olabilir
9-İzzet Yıldızhan-Aksaray
10-İzzet Yıldızhan-Eziz Dostum
11-İzzet Yıldızhan-Beni Mi Buldun
12-İzzet Yıldızhan-Bana Neler Vadettin
13-İzzet Yıldızhan-Bici Bici
14-İzzet Yıldızhan-Yar Yar (Beni Bana Bırakma)
15-İzzet Yıldızhan-Dar Hejiroke (Dağların İnciri)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.