Cumartesi, Nisan 10, 2010

Ben 10 Ben ten Alien Swarm film izle

 

Ben10AlienSwarmPoster_thumb

 

imdb notu:5.2/10
Yapım:2009 ABD
Tür:Bilim Kurgu, Macera
Yönetmen:Alex Winter
Süre:70 dakika.
Vizyon Tarihi:21 Kasım 2009.

Başrol Oyuncuları:Ryan Kelley(Ben Tennyson), Galadriel Stineman(Gwen Tennyson), Barry Corbin(Grandpa Max Tennyson), Alex Winter.

 

Ben 10 hayranlarının mutlaka izlemesi gereken sinema filmi  Ben 10 Alien Swarm. Bu fantastik tutkuyu tatmamış olanlarada önerdiğimiz filmimizde Ben Tennyson bileğindeki biribirinden farklı on uzaylıyı ve omunitix gücünü de iyi anlayabiliriz. Son dönemlerde bu tür filmler ilgi görmeye başladı yakında çıkacak olan Avatar filmide bunlardan en pahalı olanı.

İzlemek İçin Tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.