Cuma, Nisan 09, 2010

Dorian Gray izle

dorian-gray-ben-barnes

Dorian Gray izle

Ünlü İrlandalı şair ve yazar Oscar Wilde'in ölümsüz eserlerinden sayılan Dorian Gray , genç bir adam olan Dorian'ın hayatı ve kişiliğindeki değişmeleri anlatan ölümsüz bir edebiyat eseri . Sinema da da yazarın bu eserindeki konudan ayrılmamış ve oldukça edebi bir sinema filmi yapılmış..Film ,Dorion'un Lord Henry ile tanıştıktan sonra zevklerinin ve haz anlayışının değişim evresini anlatıyor.. Sinema izleyicilerinin özellikle kitaptaki bir karakteri beyaz perdede görmelerinin heyecan verici ve gizemli bir yanı olduğundan hemfikir olduğu kanısındayız.. İzleyiciler , kitaplarda sıklıkla duydukları pragmatizm ( faydacılık : bir şey bana haz veriyorsa hep yapmalıyım , eğer olumsuz yanları varsa o işin yanından bile geçmem tarzında bir edebi akım ) kavramını bu sinema karakteri ile galiba daha iyi anlayacaklardır.



mysinema.org puanı : 6, 5 / 10
imdb Puanı: 6.6/10
Yapım:2009 , İngiltere
Tür: Gerilim , Dram , Psikolojik
Yönetmen:Oliver Parker
Senaryo:Toby Finlay , ( Kitabın Yazarı : Oscar Wilde)
Yapımcı:Barnaby Thompson
Süre: 1 saat 50 dakika
Dorian Gray Oyuncuları :Ben Barnes,Colin Firth,Rachel Hurd-Wood, Rebecca Hall,Emilia Fox,Caroline Goodall,Fiona Shaw,Ben Chaplin, Maryam D'abo ve David Sterne.
Technorati Etiketleri: ben barnes film izle,colin firth filmleri,Gerilim,Korku,Yabancı Sinema

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.