Pazartesi, Nisan 26, 2010

Ferhat Göçer Sensiz Ben Nefes Alamam dinle izle


Ferhat Göçer, bir zamanlar Emrah’ın söylediği ve son olarak nefes sinema filminde askerlerin hep bir ağızdan söylediği sensiz ben nefes alamam buralarda nefes alamam, götür beni götür gittiğin yere isimli şarkı ile büyük çıkış yakaladı. Gizligizli.org ailesi olarak yeni şarkının video klibini sitemize eklemiş bulunuyoruz. Asıl mesleği doktor olan Ferhat Göçer, tekrar yıldızını parlattığı şarkılara bir yenisini daha eklemiş oldu. Ünlü şarkıcı sensiz ben nefes alamam şarkısını gerçekten de çok güzel bir şekilde seslendirmiş. Götür beni gittiğin yere adlı şarkının klibinde nefes filminden kareler de yer alıyor. Yalnış hatırlamıyor isem filmin sonlarında askerler hep birlikte bu şarkıyı söyleyerek eğleniyorlardı. Hepimiz için de biraz nostalji oldu bu şarkı.  Ferhat Göçer Sensiz ben nefes alamam şarkısını dinle ve klip izle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.