Çarşamba, Nisan 28, 2010

ismail yk Facebook dinle

İnternet cafeye gittim

Facebook sayfasına girdim
Adımı çılgın diye verdim
Artık bende üye oldum
Tanıştım güzel biriyle
Yazışıyoruz günden güne
Merhem oluyor gönlüme
Artık bende sever oldum
Ama sevmeye bedel
Gözleri çok güzel
Öyle bir tatlı zor bulursun


Herkes sorar nerden buldun
Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum
Facebook facebook
Her gün aradım durdum

Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum
——-
Lokomotif Gülşen çıtı pıtı Birsen ah bir görsen
Cici bici Ebru esmer Banu  tanışabilsen
Güzellerden güzel beğen ne istersen
Herkesin zevkine göre facebookta
Yakışıklı Erkan karizmatik Serkan canlar yakan
Sempatik Ercan çılgın Ayhan yüzüne hayran
İster dost ister yeni aşk bulursun
Ben zaten aşkımı facebooktan buldum
Facebook facebook
Her gün aradım durdum
Facebook facebook
Bu kızı oradan buldum
Facebook facebook
Görür görmez tutuldum
Facebook facebook
Galiba aşık oldum
….


facebok facebok, facebook şarkı sözü, facebook şarkısı dinle, her gün aradım durdum, ismail yk, ismail yk 2009 facebook şarkı sözü, ismail yk facebok şarkı sözü, ismail yk facebook dinle, ismail yk facebook şarkısı 2009, ismail yk facebook şarkısı dinle, ismail yk facebook şarkısı indir, ismail yk facebook şarkısı şarkı sözü, ismail yk haydi bastır, ismail yk şarkıları

1 yorum:

  1. ismail ky ben seni çok sevitorum bütün konserlerine
    gidiyorm aşımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

Patlat ahkam durma !
*İsimsiz yorum bırakmamaya özen gösterin ! / Bazı HTML etiketlerini kullanabilirsiniz. Yorumlarınız onaylandıkdan sonra yayınlanır.